onsdag 8 september 2010

Jo jo...


Ha ha!! Gissa om någon blev blöt om fötterna..
Idag skulle båten hem helt plötsligt..sent var det med så jag tyckte att det kanske skulle hinna bli mörkt innan dom hunnit från Jönköping till Baskarp..man vet ju inte med båtar..(är det därför dom har kvinnonamn kanske??)
Nåväl jag fick äran att köra dit dom och hämta med bil och kärra och det ska jag vara glad för..
Det var väääldigt mycket vågor kan jag säga..
Nu är jag en person full med ideér hela tiden och på vägen hem fick jag en alldeles lysande ide till kennellägret nästa gång..Vattenskidor på Vättern?? Blir ju perfekt nedanför Peter och Lottie ju..

4 kommentarer:

Anonym sa...

herregud du,kör du först bara.lottie

Cia sa...

Aldrig i livet..jag ska stå på stranden och heja på och dricka öl!!

Jeanette sa...

Jag kan släpa med mig Jonas, han kommer inse först när båten drar iväg vad han blivit inlurad i :)

Hoppas allt går kanon med träningen, är sugen på en Indy rapport :)

Kram

Cia sa...

Ha ha Jeanette. Indy-rapporten är för tillfället tunn. Har inte kört så jättemycket faktiskt utan mest "underhåll". Behöver ta tag i det nu.. Känner att jag skulle behöva mer inspiration och motivation just nu. Det är så satans mycket på jobbet så jag är helt tömd när jag kommer hem och då har vi ännu inte nått kulmen än.. Det går ju superbra för dej och Samson och det är jag så glad för...Keep going!
Kram