onsdag 4 juli 2012

Rätt schyst dag faktiskt..

PG.s lastbil fast det är Petter som är chauffören..

Började med en go morgonfika på altanen med PG innan vi för till jobbet.. Det började bra! Sen har det varit full rulle som vanligt då. Jag hade ju planerat att måla men det ill-sket sig som vanligt. Kan det bero på att jag hittar väldigt många andra anledningar att göra anda saker kanske.. JA!
Var på väg till baksidan där saxlift och färg och penslar finns.. Opp opp!! Poolen måste jag kolla och byta filter ! Det måste jag göra!! Mmm.. Springa till soptunnan med skräp! Jätteviktigt just nu! Å sedär ja-- Där kommer PG hem, då sätter jag på kaffe då! Hepp! Klockan redan halv fem! Oj oj! Då är det bäst att jag packar in hundarna då för träningen börjar kl 5!!
Väl tillbaka var jag sååå varm att vi hoppade i poolen för att svalka oss och sen var jag tvungen att facebooka lite i solstolen.. Nu hade vi visst blivit hungriga också så lite grilligrill och ..
-Oj va kul!! Nu kommer Eva och Elin o hälsar på!! Jädrans vilket flyt jag haft idag!!
Ja en dag sååå fort!! I morgon blir det inge målat heller!! Men i helgen då jäklar kommer jag  (inte) att måla.. he he!!
Just nu är jag inne på att hitta på nåt kul!! För när katten är borta.. så dansar Cia på bordet:) Pg ska iväg på nån lastbilsutställning med sin lastbil nånstans och jag tycker det är lika kul som att se målarfärg torka så jag stannar hemma.. Ja frågan är vad jag ska hitta på då! Antagligen kommer jag gå runt här o slöa.. eller måla..

Inga kommentarer: