torsdag 20 december 2012

Jädrar va bra det gick ett tag där..

Pia och jag jobbade på som två blådårar för jag skulle hinna in till stan och besiktiga hästtransporten.. Jag gillar inte att besikta det är alltid nått krångel..
Var i god tid iallafall. Satt och glodde på Bilbesiktningens display.. XUP 306.. JA!!
Stannade i hallen och klev ur och blev hälsad VÄLKOMMEN att två synnerligen snygga grabbar.. Jaha, va trevligt!
Började undra vem som skulle smöra för vem egentligen när den ene satte sig i bilen och tyckte att
-ÅH vilket skönt säte (!) Är du nöjd med bilen?
-EHH, ja! svarade Cia fåntratt.
Svisch var allt klart och blanka papper på transporten och jag plockade upp hakan och drog som en avlöning från platsen.. Väldigt nöjd!
Såg på klockan att fasen me.. Jag hinner äta nått innan nästa jobb också! Fasen vilken röta jag har då!!
Blev en kris-korv med mos på VästGöte-macken och där började min tur dippa!
Dom här tunna plastbesticken eller vad man ska kalla det.. är ju för sorgliga! Stressad och hungrig är en dålig kombo.. Korvhelvetet ville inte bli delad så det blev att vara bestämd med det sorgliga besticket och VIPS ville den bli delad.. Fjong! Rullade med en massa mos-klet på min jacka.. vidare på brallorna och sen ner i dörrfickan.. Där rullade den nåra varv som en roulettkula.. Nåra väl valda ord på kort tid blev det sen visade jag resten av korven VEM som bestämmer.. Bra ledarskap!!
Sen är jag så attans förkyld så det är tragiskt fast det finns värre saker som kan hända.. Bra att påminna sig om det!! VAD är liten förkylning i jämförelse med... Ja nått vad som helst!!
Var rädda om er alla!!

Inga kommentarer: