lördag 23 november 2013

Ingen smidig morgon..

Lite småmys och småfix..


Dagen kunde ju börjat smidigare, helst. Men eftersom jag tänkte fel när jag ställde klockan så fick det bli som det blev. Lördag 5.45 skulle det vara o inte söndag 5.45!!
Klockan 8.30 var det iallafall uppställning i Tenhult för spårdag med Johan Holmlund.
Men jag hann i tid!!
Är jättenöjd med mitt och Indys spår, det finns ju alltid saker att fila på och tur e väl det..
Några hundar spårar som Gudar och man blir helt glad av att se det..

Vi får alltid med oss bra tips på träning som vi jobbar vidare på, känns så himla gött!
Nu känns det i kroppen att vi varit ute 6-7 timmar idag, det var ju inte varmt precis, särskilt inte i gummisar för jag hade slängt mina vinterkängor förra våren, bara för att tvinga mitt snåla Jag att köpa nya till mig själv..
Synd bara att jag inte kom ihåg det innan i veckan så jag kunde fixa det då :) Men nu kommer jag inte glömma det..
Satte på Rövsteken i bilen när vi vände hemmåt och vred upp temperaturwn till 27 grader.. Varm blev jag å jättetrött.. Så fick jag släpa mig in på ICA och handla också..

Hanna o kompisen Ellen ska glo på One Direction på nån direktsändning på internet. Så en kabel ska lösa problemet att föra över bilden från datorn till TV:n. Ska bli intressant å se hur det kommer gå. Klockan 21 börjar det och slutar kl 04.. Gäsp!!

I morgon blir det spårning igen, det gäller att passa på.. Men nu.. En öl eller gärna en glögg eller två

Inga kommentarer: