måndag 16 mars 2009

Jisses!

Bella och Indyvalp.
Nu går det minsann i ett tror jag. Snart växer luren fast i örat på mej, det har jag sett kan hända på vissa. En lite ful svart sak som hänger i där. Burr!
Hållit på med papper, ringt, svarat i telefon, mailat hit och dit , kollat in och utbetalningar..inte glömma.. inte glömma. Lappar sitter överallt som ett komihåg. "Spån" står det på en som sitter på kylskåpet, Norman ska ha spån till lydnadstävlingen, det får jag verkligen inte glömma!!
Fylla i uppgifter åt min pappa som behöver omsorg och vård, på hans nya boende vill dom att jag skriver ner hans livsberättlse så dom kan kommunicera och lära känna honom, verkligen en bra tanke och hedersvärt, men hjälp! Hur mycket lär inte det bli?
Kollar igenom agendan..Aj..aj, där var den enkäten från jobbet om arbetssituationen som jag skulle fyllt i..när skulle den varit inne?..Hmm! -Fyll i denna blankett och returnera i kuvertet som finns med. Det tar endast 15 minuter att fylla i svaren.
-HA!! Ok, får väl lägga den på handfatet då så kan jag fylla i den nästa gång jag går på muggen!
Jag är litet av kontrollfreak men det kan man inte tro, rörigt och dant blir det ändå, konstigt!
Imorgon..då..då ska jag spåra med Indy, det var verkligen längesedan!


1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland blir det bara föör mkt papper!

Kicki