onsdag 20 juli 2011

Lilla Mollan



Lika arg man blir på henne ibland lika mycket skrattar man.. Arg som en geting var jag i går morse när hon kom o la saker i min säng hela tiden för att jag skulle gå upp.. Klockan var bara 7 så jag ansåg mig ha rätt att ligga en lite stund till..Faktiskt! Första avlämnande var en scotch-brite som jag gnuggar potatis med (HUR fick hon tag i den?) sen en lampskärm och så själva lampfoten.. inget tuggat på utan snyggt bara avdroppat. Indy ogillar detta oerhört ,man får inte ta saker så där så han gick runt som en osalig ande och slickade sej om munnen hela tiden. Gud va irriterande! Till slut gav jag upp och knatade ner..
Målat klart bastun äntligen, men det tog tid när det regnade mellan varven. Men kl 22 igår kväll klev jag ner från liften och firade med en öl.. Nu till nästa projekt.. Tvättstugan! Ska gå en sväng i skogen nu med hundarna o samla energi så blir det nog bra.

Inga kommentarer: