torsdag 18 september 2014

Helt fantastisk helg i Malmö..

Ni får hålla tillgodo med en go bild på Mollan som sover sött!!

Oj oj!! En helg att minnas, Pernilla och Eva och jag på vift i Malmö o kollade FCI IPO VM..
Hund såklart!!

Pernilla hade åkt ner några dagar innan för att agera spårläggare på VM.et.. Jag fick förfrågan men tackade faktiskt nej.
En hel massa spår hade dom gått och det var det enda VM som det inte fanns ett om-spår på, det säger en del om kvaliteten! Johan Holmlund var spåransvarig och han lämnar ju inget åt slumpen heller precis:)

Jag o Eva drog tåget till Malmö iallafall och sen till hotellet blev det taxi för att möta upp Pernilla. Att åka med bussarna var det inte tal om med vårat bulleribång och fasen inte visste vi vart vi skulle kliva av heller för den delen..

På fredagen mötte vi upp en hel hög med våra träningskamrater vi hade i Nossebro, riktigt kul att ses igen.. En massa pladder och skratt på Olearys, och en å annan öl såklart.
Å vem kliver in genom dörrarna där då om inte självaste Brian Jacobsen!
Ja blev det kärt återseende eller kärt återseende? Kramkalas vid bordet så ölen tippade ut :)
Han är lika magiskt som alltid..

Under dessa tre dagar såg vi en massa fina ekipage.. En del var några strån vassare än ändra och man kunde också se att hela teamen från en del länder hade helt annan finish.. Mycket snyggt och korrekt med glada arbetsvilliga hundar.

En del bilder tog jag men så tvättade jag telefonen i tvättmaskinen så dom är ju puts väck såklart!
Jäkligt klantigt!!

Rolig helg har det varit på alla sätt, så himla kul att umgås med härliga vänner, sitta och flamsa och bara umgås, fantastiskt!

På vägen hem så säger jag till mina fina vänner.. Vad glad och tacksam jag är att jag har ER!!

Inga kommentarer: