onsdag 24 september 2014

Missa inte detta för allt i världen!!


Jag vill puscha för denna en-dagskursen i homeopat-medel den 4 oktober mellan 10-16. Beroende på hur många vi blir vid tillfället fixar vi lokal därefter.. Men runt Habo-Mullsjötrakten blir det iallafall.. 

Jag kan lova en väldigt intressant dag som kommer välta runt på en hel del av era tankar, för det gjorde det på mig!!

Har själv provat medel och även på en av våra hästar. 
Blev otroligt överraskad av effekten det hade och på kort tid kunde jag se förändringen.
Från en hängig hostig håglös ponny, fick vi tillbaka vår sprall-gök :) En vännina fick bort hovböld och mugg på sin häst på väldigt kort tid.. 

Innan var jag väldigt skeptisk men jag har sett och upplevt vilken effekt det har.. Även min sambo som inte ens tror på Ipren (!) har numera insett detta efter att ha upplevt och sett med egna ögon.

Theresia som håller i dagen har gedigen erfarenhet och är även lärare inom homeopatutbildning. 


Vill du kunna ta hand om din hunds diarre själv? Hästens hälta, kattens instängda varböld, huggormsbettet, fång, hovböld, mugg, kolik? Lär dig använda homeopatiska akutmedel som verkar inom 5-20 min från man ger det i munnen. 


Djurhomeopat Theresia Henriksson lär ut denna gamla lära under en dag för hemmabehov. 


Alla är välkomna! 


Oavsett om du är djurägare eller ej. =)
Anmälan sker till mig på 072-357 3961  eller till hagadal.cia@telia.com

Kostnad: 600 kr inkl studiematerial och lunch kommer att fixas under dagen, typ pastasallad.

Kurskostnaden skall betalas in i förväg på SEB 5403-3432388 senast 29 september. 
Märk med ditt namn och datumet 4 oktober.

För mer information: ring Cia 072 357 39 61


Hoppas vi ses !!



Inga kommentarer: