onsdag 22 juni 2011

Sommar??!!


Grejjat lite i tv-rummet..
Hannas skolavslutning i Gustav Adolfs kyrka, så fint!!


Jag vet inte det ja. Tycker att solen "lyser" med sin frånvaro..hmm! Planerar lite inför morgondagen, det blir antagligen till att duka i garaget när vi blir så många..och det är ju bara kul!! Att vi är så många menar jag då;)
Buset vi tänkt ha till midsommar har vi inte hunnit börja med ännu så vi får improvisera lite. Tror att det blir bra det me.
PG har jobbat så himla mycket så det har bara inte funnits någon tid.. Sent på kvällarna och upp tidigt.. Kl. 3 i morse satt han o gjorde lönerna.. Hu ja!! Tänkte åka till jobbet lite tidigare jag me så man kan åka hem någon gång.. Började städa ur huset efter dessa snickare och hjälp va skräp ja slängde.. Hur gott som helst!! Nu får det bli lite hundträning i helgen me, dom stackarna har inte fått så mycket uppmärksamhet, mest från saxliften när jag vrålat att dom ska flytta på sej när jag kommer åkande..känns det som

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad midsommar på er därborta!Lottie

Cia sa...

Samma till er! Cia