tisdag 28 februari 2012

Vilket väder..det är dax att damma av spårgrejerna!

Mollan bakom lås och bom.. lugnt och skönt!!

Uppe i ottan, typ vid halvsex för att ta en kopp kaffe ihop med PG innan han drar till jobbet. Sen väcka de övriga och se till att dom kommer iväg till skolan... En pysselstund i stallet fick det bli me innan Eva kom förbi på lite kaffe, jättemysigt! Nu så är det dax för en liten spårsväng, första för i år faktiskt.. har inte spårat sen Anders och Helens spårkurs men jag har pluggat på lite faktiskt:)) Sen blir det som vanligt lite målning, det tar aldrig sluuuut! Tänkte att det skulle vara klart innan nästa projekt startar upp.. vilket jag nu ska välja.. Det finns en del kan jag säga. Min dröm om en orangerie flyttas fram varje år, kanske ingen jätteprioritering men ändå! Det skulle vara så fint.
Ser på gräsmattan nu när snön är borta att alla Mollys påhitt tittar fram, som min andra vante, kattmatsburkar (Gud va den äter den katten, visst!) borstar, foliebitar (?) o alla andra försvunna grejer.. Fint! Bara att hämta gnagt och geggigt!
Fick ett fint erbjudanade innan som jag allt blir lite sugen på.. ja vi får se :))

Inga kommentarer: