torsdag 24 juli 2014

Bara en liiiten sväng


Här är han med kudden..

Hu va redig jag var i går då! Rensade all tvätt från vår resa.. Plockade iordning ALLT! Overkligt..
Det var inte läge för någon strand idag då mitt skinn skrek -Inte en jävla solstrimma mer för då jävlar!
Så jag passade på att hälsa på Challe och Carro en sväng o kika på deras projekt o lite tjöt o kaffe.
Sen direkt till våra kusar.. Tacksamma var dom att få komma in o vila sej o gnaga på lite hö..
En stunds prat och kaffe med Emelie och Titti också och jädrar va varmt de var.. Alltid lika mysigt med en pratstund..

Bada skulle jag göra ändå, så när jag mockat en stund i stallet (bäddarna ska ut) så var jag liksom ännu mer svettig. In med hundarna o PG i bilen o ner till Baskarp.. Längst bort på stranden brukar det vara fint att bada med hundarna, brukar inte vara en kotte.. Jo eller den där nakna gubben då som brukar komma fram ibland.. I väg pep han idag iallafall då PG var med och 3 galna hundar, som vi i och för sig hade kopplade tills vi såg att det gick att släppa dom..
Åh shit va varmt de var i vattnet, helt sagolikt!
Det får nog bli en liten sväng till stranden i morgon.. En liten en :)

Inga kommentarer: