torsdag 21 februari 2008

Hipp och happ..

Snart börjar cross-säsongen..Äntligen säger Petter.


Denna veckan har det varigt mer än lovligt krångligt att få ihop tiden. Vanliga jobbet, fixning av hemsidor, avdelningsmöten, klassträffar, lek med kompisar, hämta här och hämta där. Att få en stund till hundträningarna kan bli knepigt. Så öppnar sig möjligheter när man minst anar det. Är LEDIG imorgon och så är det till på köpet fredag, jag plockar ut komp.tid. På kvällen ska jag i och för sig på fest med jobbarkompisarna, men det är ju en annan femma.
I måndags var vi några stycken i Furusjö, och när jag skulle åka hem krånglade min bil. Challe och jag skulle försöka putta (!) igång den, man försöker varje liten grej. -Är det inte lite nerför där borta vis infarten. -Jo, kanske (med lite fantasi!) Shit va´tung den va´och inte ville den starta heller, men vi blev lite varma i allafall....En utväg kvar....Ringa PG. Mutter, mutter..men han kom och startade eländet och jag lovade mig själv dyrt och heligt att ALDRIG göra om det som jag hade gjort så den inte startade.






Inga kommentarer: