lördag 18 januari 2014

Sladdar är inte min grej.. alls!


I dag har jag fixat o grejat... Å slappat! Fick lite dåligt samvete faktiskt.. Bara för det så röjde jag lite. Ut med det gamla databordet o in med ett gammalt skrivbord jag målat om till vitt. Ja så alla dessa sladdar till datorn! Jag blir så jäkla retad! Det är det fulaste jag vet! (Ja, efter bokhyllor då)
Tack gode Gud för eltejpen.. Snyggt ihoprullat mer diskret. Ja enligt mej då. Jag är juuuu inte så diskret själv :)

En runda med Indy på OK gränsen blev det, jätteskönt att komma ut i skogen och filosofera lite. Indy är bäst att ha med om man vill det, han bara hänger med och håller stenkoll på en.. till skillnad från dom andra två som yrar runt överallt. Och nu vet jag också en sak till. Ett område på spåret gillar jag inte alls och nu vet jag varför.. Bra, då hade jag inte fel alltså :)

I morgon blir det ridhuset med Helmer och Pontus. Det är löshoppning som gäller, ska bli himlans kul.
Helmer har sån otrolig rutin på hoppning medans Pontus hoppar o så löser han det i luften, men med glädje. Himla goa killar båda två!

Ikväll har jag pratat med min älskade syster ända borta i USA. Nu kommer dom hit i sommar. WIIII!!
Kan knappast tro det är sant!! Åh vad jag längtar!! Annki och Peter kommer!! Fatta! I mars så vet vi mer exakt datum.. Jag längtar.. vilken höjdare!!
Planen är att umgås 24/7 samt att åka upp till pappa!! Yejjj!


Inga kommentarer: