tisdag 7 januari 2014

Spår i huvet..


Skönt att komma in i vanliga rutiner igen, ganska lugnt på jobbet, det är ju januari :)

Hade ju funderat över en del saker i spåret, som vanligt, och var ju tvungen att ventilera det med Pernilla... (Så bra att jag har Pernilla, alla borde ha en Pernilla att ventilera viktiga spår-funderingar med! Lyckliga jag!)
Det tar ju sin lilla tid att vända ut och in och brain-storma lite så vips hade jag gått nästan hela rundan, men det var ju inte på någon rekordtid precis!
4 missade samtal på denna stunden.. VAD kan vara viktigare än att prata klart om spår? Nej just det..

Nu är det dax att plocka ner ALLA julsakerna.. Lådorna som ska fyllas står i Petters gamla rum på hans säng, det vet jag.. Problemet är att komma ut med dom från rummet! När jag ställde dom där var det inte så mycket möbler där inne. Det har blivit ett tillfälligt "avlastningsrum" tills vi vet vad vi ska göra av allt.. Typ spara.slänga.gebort.. Så kan det bli när man ändrar om och krånglar, ja veeet!

Inga kommentarer: