måndag 4 augusti 2014

Det glappar..


Ibland borde jag tänka mer, och inte bara göööra!
Skulle underlätta min vardag ..

Sen vore det ju bra om jag kunde låta bli att glappa så med käften också..
Det var kris idag då Pontus tappat en dojja.. En ny hovslagare kom hit då den andra var på semester.

Riktigt trevlig och då menar jag Treeeevlig!! Med stort T då..
Han hette Snorre.. Hovslagaren alltså..
Jag har inget pokerfejs!
Det var här jag borde tagit ett djupt andetag istället.

Ja ja.. Den förbannade havrekrossen står fortfarande kvar i stallet och åker den inte ut i morgon så kommer jag kapa ner den i smådelar och skicka den till Skrot-frag..

Nu blir det dusch o bingen.. Ska tänka ut min plan för morgondagen.. Det kommer bli både nytta och nöje.. Tjohooo!!

Jo, så har jag inhandlat en massa kattmat idag också, så antagligen har jag tänkt börja spåra igen.. Eller också gick det av bara farten .. :)

Inga kommentarer: