tisdag 5 augusti 2014

Vill man så går det!


Dagens grej..
Om någon undrar hur det gick med den här havrekrossen som skulle ut hel eller skäras i småbitar, så kan jag tala om att den fick sin resa hel ut genom stalldörren.. Jorå!
Nästan helt smärtfritt dessutom.. Endast en gång vickade den till och hotade med att tippa och en ful ramsa kom från han som skötte om avhysningen. Fast den kunde jag ju innan..
Ramsan då alltså.

Så i kväll har jag byggt på lite mer plank på boxarna så dom blir högre.
Endast det kluriga kvar. Gallren mellan boxarna!
Fast jag gör som jag brukar om det blir för speciellt, jag överlåter det till PG..
Plätt-lätt..
Han är snäll han, snällare än jultomten..

Har hämtat homeopat-medel till Helmer idag också.. Ska bli intressant att se hur han reagerar på det de närmsta dagarna..
Djupt tacksam till mina fina vänner Emelie, Sofia och Theresia.
Tänk vad ni gör för oss, underbara ni!!




Inga kommentarer: