fredag 11 april 2008

Hemma igen..







Hemma igen från mini-semestern hos mamma. Jisses vad vi for runt och shoppade och fluktade läget på våra favotitställen. Mamma som är lite äldre (verkligen?) och har lite besvär med olika saker hängde minsann i.
Frågan var vem som var tröttast på kvällen? Så himla kul hade vi och vi behövde verkligen komma loss och göra något annat, vilket alla behöver ibland! Innan jag åkte hem var vi i Hovshallar och åt världens godast lunch. På bilden av Hovshallar kan man tro jag varit utomlands minst men i Båstad har jag varit.
Nu i helgen SKA jag kratta färdigt trädgården och göra färdigt mitt staket och träna hundarna. Därmed basta!!!
För jag har sett världens härligaste vrå jag ska göra i trädgården...
Synd att vi sålde den lilla grävmaskinen, den hade jag behövt men det får gå ändå. Jag får göra som jag brukar..Be PG om ett litet råd angående detta lilla projekt, så ordnar det sig nog!!

Inga kommentarer: