fredag 13 november 2009

Äntligen fredag

Veckans härligaste dag..garanterat! Städat, handlat och ätit (Obs! Inte tränat hund på en vecka snart!) Nu kollar jag runt lite på allt möjligt, är sugen på förändring här hemma, samlar inspiration till det, man vet ju aldrig hur länge till det är lungt på hundfronten..snart suger det i tarmen igen.. he he! Lite kul på gång faktiskt, få se vad som händer.
Petter har fått sitt traktorkort idag...hjälp! Det är lite läskigt faktiskt. Han och kompisen for iväg i sina Epa-traktorer, var faaan tar min tid vägen!! Jag är INTE så gammal! Hoppas att dom kör lungt...Han har fått lyssna på mina infernon över vad som kan hända om man gör si eller så i trafiken hela vägen till posten där vi skulle lösa ut körkortet. Klok som han är lyssnar han och säger Ja eller Nej på några ställen, för att lugna mej lite.
Hanna är på nattbandyn och kollar, själva fick dom inte ihop ett eget lag, synd! PG grejar med nån ny maskin ute i kylan, usch och fy för det kalla. Tacka vet jag värmen från vedspisen!

Imorgon åker kisseliten från oss till förmån för Göteborg, himmel vad det har mailats och ringts efter annonseringen. En rar familj verkar det vara, både jag och Hanna lär gråta en skvätt imorgon!

Inga kommentarer: