lördag 21 november 2009

Som en smäck!!



Idag kunde jag inte hålla mej längre, faktiskt varit lite sugen under hela veckan. Då tänkte jag inte på något annat än träna hund!!
Till Lottie for jag och vi hjälptes åt att kolla in positionerna på varandra och jag har fått ovärderlig hjälp, jädrans va bra det gick idag. Tack för hjälpen Lottie! Så är det bara att fortsätta.
For till stan och åt middag, gött att slippa det. Ikväll blir det räkmackor, mums!!
Ett nytt GuitarrHero spel blev det också så det går förfullt nu av Hanna Niklas och Petter.
Ett härligt väder idag med, njut och var ute så mycket det går!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja det får man säga.kul!I morgon kr vi igen.lottie

Kristin sa...

Tack för alla tips och råd igår :) Super kul var det att se min lilla krokodil jobba på. Kan nog bli något av henne med :)

Ses framöver...

Är det okej om jag länkar din sida?

Hälsningar Kristin W

Cia sa...

Tack själv, det var bara roligt tycker vi med. Vi hjälps åt allihopa! Hon såg ut att vara riktigt sugen..som en krokodil.
det är ok att länka..är det från din blogg eller hemsida då eller?