torsdag 19 november 2009

Logistikchef!



Det är jag det. Ska stå på mitt uppdaterade CV nästa gång. Vad annat kan man kalla sej när man ska få ihop alla aktiviteter och önskemål från familjemedlemmar.
Träning på gymmet (kan jag skjutsa?), mat (vad ska vi äta?), handla (finns det något att äta?), föräldrasamtal, egna föräldrasamtal, träna hundarna, planera för utbygge, jobba över,ombyggnad av stallet, tvätta, skissa på nya vedeldade bastun, Hanna bowla, sjuk istället, hämta pojkarna som fått bensinstopp(!), missat bussen? visst jag kommer, STÄDA, måla, planering för jobbet, skjutsa till kompisar, hämta igen..
Gud va jag kommer sakna det ..antagligen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud!lugn och fin nu.kram lottie

Åkarfrun sa...

Så är det Cia, fast här är det tjat om pengar med...

Eva sa...

Ja ja håller me Lottie