tisdag 2 november 2010

Ordning..

Skidsemester i Branäs i vinter blir det..

i kaoset..kanske inte riktigt så illa men det skadar inte att göra ett ryck ibland. Vaknade vid 6 i morse av att att PG kom in, då hade han suttit på kontoret i tre timmar redan..hu då! Ont i ryggen som han har så är det svårt att sova nåt vidare. Eva, Henke, Lina och Freddie samt kusinerna Max och Linn var här igårkväll och grattade Petter, en del tårta blev det. Hanna kom ner igårkväll efter att ha borstat tänderna..var bekymrad över att hon tappat sin "tandsten"!! Hon menade sitt tandsmycke såklart men det lät kul och sur blev hon när jag skrattade till..Har suttit och skrivet i kalendern, en massa datum på kurser och allehanda saker som jag inte vill missa för allt i världen, planering inne i hjärnan också.
Min dator som varit inne ett antal gånger på lagning vill fortfarande inte..Har laddat över bilderna och bokföringen så nu sitter den rynkigt till kan jag säga.. Data-Perra som lagar den säger att den funkar perfekt när han hade den..men nu kommer han hit istället och lagar på plats. Eller lagar och lagar, den hittar inte nätverkskortet, nog så irriterande för det betyder att jag inte kommer ut på internet. Nu kör vi på Hannas lilla bärbara och det får man vara tacksam för att den pallar.. Nu ska jag bege mej till jobbet och räkna löner en stund.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser härligt ut,många långa turer i spåren det är vad jag älskar.kör hårt.lottie

Cia sa...

Ja..för min del är det spår som gäller..Skönt!!
Hoppas ni hittade mycket kul i Ullared. Vi gör den lilla varianten till Lager 157 imorgon.