onsdag 24 november 2010

Lite lättare..


Jaa, inte riktigt lika ont längre i benet men jag gruvar mej för att gå ut över huvud taget faktiskt.. Det skenar inte precis när jag tar mej fram i snön, men skit samma. Halka och sträcka ut benet är det sista jag vill göra.
Idag är jag ledig och tänker baka lussekatter, det är smaskens. Skickade PG att handla igår så det är bara att börja. Sen..
Håller på att mockla med Mac-datorn också..ibland är det grymtningar och ibland -Jahaaaaa!!! Det känns helrätt och då har jag antagligen inte ens sett en tiondel av finesserna. Kanske kommer jag inte att använda dom heller.. Men dom finns!
Bilderna har jag börjat slussa över och sorterar och kategoriserar i mappar och undermappar.. Jooo.. kan ju va lite ordning i början i alla fall..
Hoppas att vädret sköter sej så vi kan ha våran hundmassagekurs i kväll i Jönköping. Ska bli spännande att få lära sig om det tycker jag och många fler med mej förresten.. Tror vi var bortåt 20 stycken.. Ta det lungt idag alla och kör försiktigt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att knäet är lite bättre.Jag kan inte låta bli att tänka på om vi hade haft bellen på film.Det hade kunnat ge miljoner.Men ack så ont det gjorde så klart.I natt kom jag knappt in här i snöyran.Hoppas att man slipper att åka iväg någonstans inatt.Må så gott.Tänk på!Huvudet upp och fötterna ned!Så blir det bra skall du ae!

Cia sa...

Ja den bellen ja.. Det kunde vi gjort trailers på sen på alla bellar och andra märkliga saker vi gjort.. hi hi!! många skratt skulle vi kunna bjuda på tror ja..