tisdag 12 april 2011

En riktig fräckis..


..drog hon Elisabeth "Ojsan" idag när hon ringde. Preciiiis vad jag behövde.. Ett gap-flabb!! Jobbade över i kväll och kom hem och då hade jag naturligtvis missat att vi skulle på kalas så det var till att vända och åka igen. Hem igen och kratta alla löv och pinnar som ligger där och skräpar, det tar tid och nu är det blåser i händerna. Det betyder att jag jobbat då! En stressvecka med kapplöpning med tiden och vi får se om jag vinner denna gången också. Sist var det på det berömda håret!! Nu ska jag hoppa in i duschen och öppna fönster jämte sängen och lyssna på regndropparna. Kanske kvittrar fåglarna i morgonbitti?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja hon kan den damen=) Säg till om du behöver hjälp med nåt. Eva

Cia sa...

Tack Gulle dej Eva. Ringde precis ju och fick hjälp med hundarna..tack!!

Anonym sa...

Du Eva jag är ingen dam...en ung kille skrev på fb att jag var NICE!!!!
vad säger ni nu då..kanske syn fel...eller trodde det gråa var vitt

Kram kram den Nice

Cia sa...

Ha ha .. Elisabet! Du är skit nice!