fredag 15 april 2011

Man ska va tacksam..

Min mammas vackra balkong..

..tänkte jag när jag åkte till Furuvallen. Inte gnälla.. Skit stressig vecka-jag har ett jobb! Skynda hem till snickarna för genom gång av jobbet- vi får tillbyggt i vårar hus! Skjutsa PG till stan för att hämta en bil till en anställd-vi har jobb i företaget! Handla till tävlingarna-det är aktivitet i klubben! Upp och greja på Furuvallen-vi har en träningsplats! Hem igen och färga håret på Hanna- jag har en go familj! Missade att hämta Petter på innebandyn- inte bra, miss!
Lagade sen middag-vi har mat på bordet!
Nu pustar jag ut och i morgon bitti blir jag hämtad av Cissi Möllergren och Cissi Stålkrants och får skjuts till lydnadstävlingarna- jag har träningskamrater!
Gud, jag har min filosofiska kväll, måste vara adrenalinet som gav hjärnan syre eller en kick..ha ha!!

Inga kommentarer: