tisdag 5 april 2011

Full rulle

Elisabeth spårar med Pirra
Molly-mus spårar me
Kollar läget..
Ja ja, nu har jag gjort bokföring igen och ska planera inför helgens MH på SK Habo. Ska köra dit två soffor också och bända in dom i klubbhuset hade jag tänkt. Hoppas någon stark (snygg) kille uppenbarar sig och erbjuder sig att bära in dom under varsin arm. Troligt, jag vet!!
Träning idag med lydnad och skydd. Peter och Stig har figgat och det är drift på vill jag lova!! Tycker att alla hundar och förare skötte sig fint och det går framåt. Bessie har alltid så snygga bevakningar.. Vill OCKSÅ!!
Skotträning och kamplek för unghundar till MH nu i helgen hann vi också med. Sen bar det av till urskogen i Brandstorp för att hämta Hanna. Vägen dit var så usel att jag höll på att gå i taket!! Lera ..lera ..lera. Att jag inte satte mej med bilen är ett under, men den är gööör-skitig!!
Nu dax för dusch och hopp i säng.
Jo, Molly som bitit i Indys Bia-bädd fick en rejäl krydda i munnen idag. Jag hade preparerat hålet med vitpeppar!! Men det tricket sprack direkt.. Hon slickade sej om munnen och verkade tycka det var gott med Spicy Bia-bädd..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket roligt inlägg,jag flabbade.Ja den där lilla Molly Mus!Kramar lottie

Cia sa...

Ja du, vilket busfrö alltså!! Himla rolig..