lördag 28 maj 2011

Var ska jag börja..

Benny Brian och Peter..
Vi coachade Danmark!!
Laguppställning. Än så länge ser Eva glad ut..
Lotta ror för fulla muggar.. en vacker kväll

Den krångligaste masken valdes ut.. Inte utan att jag blev blek om nosen när kroken skulle på. Fast Lottie är modig och fixar detta..


Länge sen jag bloggade.. beror på att jag inte hunnit med det eller helt enkelt att det har hamnat långt ner i min prioritering!! Man hinner inte ALLT! Inte ens jag själv. Tidsschemat har under några veckor varit lika slimmat som en garderobsförving från IKEA.
Förra helgen var fantastisk med kennelläger. Peter och Lottie har ordnat ännu ett toppenläger med Brian som inspirationskälla.. Mycket har vi lärt oss och många skratt har det blivit.
Tycker att alla gått framåt denna helg och själv är jag mycket nöjd med Indy och min utveckling. Bra tips på transport och överfall och bevakningarna fick Indy en surprice..nämligen en dusch i ansiktet när han belastade figgen!! Ja ja!! Det kom han över rätt snabbt!!
Den årliga paddlingen (eller vi med åror då) gick till grillstället med sedvanlig metning och grillning. Benny ramlade ur kanoten två gånger innan vi kunde ro hemåt igen. Åran tappade vi och blåsor fick vi i händerna..men vad gör väl det!
Tillbaks på Furuvallen gick landskampen i badminton av stapeln. Eva som verkligen laddat för detta får ett bryt på Peter..Se film.. Ha ha!!
Massor av god mat och bra träning och trevligt folk.. Vad mer kan man önska?
Benny har ramlat ut kanoten..för andra gången! Sicken osis!!
Eva gillar inte Peters chaise-linjer! Och inte att förlora heller!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart inlägg!Alla bidrar med sitt får jag verkigen säga!Tack för din spårgrupp och du gjorde så många framsteg med Indy.Roligt!!!
Lottie

Cia sa...

Tack Lottie. Xtreme gick kanonbra också, hon fattar snabbt galoppen!! Kul kul!!