måndag 9 maj 2011

Vilket fantastiskt väder!

Hade varit perfekt att ta en båttur till idag!!

Man kan smälla av för mindre!! Härliga sol!!
Jobbade över liten sväng och nu har jag handlat och hämtat min gamla fina sadel. Lottie ska prova och se om den passar till någon av hennes hästar annars säljer jag den vidare. En fin dressyrsadel som jag köpte för en massa år sedan, men en riktigt kvalitets-sadel, den skulle räcka livet ut..om jag bara hade fortsatt att rida vill säga. Någon annan får glädje av den i stället. Omstoppningsbar, långa sadelstroppar, mjukt skinn och man sitter superbra i den.
Nu längtar jag till kennel-lägret så det inte är klokt. Dels att få träffa dom som man inte träffat på länge och sen en hel hundhelg med MASSOR av inspiration och inte minst Brian!! Harregud vilken förmån. En av världens bästa figuranter ska komma och träna med oss en hel helg!! Inte nog med det, världens bästa problemlösare dessutom. Det kommer bara gå för fort, helt plötsligt söndag eftermiddag! Va!
Har varit och inhandlat kattmat så nu ska jag spåra VARJE DAG. Korta spår med massor av näring, jajjamen.

Inga kommentarer: