måndag 1 juli 2013

Indy 7 år idag!


Bästaste bästa!! Min ögonsten och fina vän. Min härliga träningskamrat fyller 7 år idag! 

Han lär mig så otroligt mycket.. 

Skyddsträning och Stig är figge.. 
- Stå still! Annars tar jag dej!!

 
 Indy är också min personliga assistent. Håller reda på de andra hundarna så det sköter sig. Så här kan det se ut och då är det tid att titta efter vad de gör. Han är ordningspolisen med den blå lampan på huvet..

Vem vill inte prova en runda på agilitybanan. Här är det Indy och Hanna på barn och ungdomslägret..

Spårträning inför tävling i Tyskland. Ovärderlig hjälp från Petra Aulenkamp..


Favoritgrenen..

 
Här kommer jag!! Försvinn!

SchH1 Tyskland poäng 87/91/93
SchH2 Tyskland poäng 99/80/81

2 kommentarer:

Pia och Stig sa...

Stort grattis till Indy !!!!:)))
önskar Pia och Stig

Cia sa...

Tack ni goa :)