lördag 20 juli 2013

Träna träna..

Nu vill det till att man inte gnisslar tänder, för då lär det börja brinna så varmt och torrt som det är! Och jag njuter! Sååå härligt!

I dag var det träning hos Micke i Nossebro.. Och jag hade tänkt köra 3:ans skyddsprogram för att stämma av var de svaga punkterna ligger..
Så vi åkte helt enkelt redan igår jag o Pernilla för att rondera 6 värn.. så hade vi förberett lite och grundat. Gick finfint!
Supervarmt var det idag, det gällde att spola av hundarna med jämna mellanrum..

3:ans skyddsprogram körde vi och det kändes ok. Lite klur och fundering så ett snack med Sebben som figgade, nästa pass testade vi lite nytt och det köpte han Indy. Kul! Ett par gånger till så han kommer in i det mer bara, sorterar bättre och låser sig inte så på ärmen.. Ja vi får se.. Inget är skrivet i sten, utan det är till att filura under tidens gång.

Kanske blir det bra.. eller inte. Spela roll, det är bara och filura vidare.. Det ska vara kul!
Den dagen jag tävlar kommer jag inte ha högsta poängen, kanske klara jag inte ens provet?
Nej så kan det va.. Men vi har lärt oss massor under tiden som vi har glädje och nytta av..
Och Indy är världens finaste !!

Inga kommentarer: