tisdag 16 juli 2013

Vilken tur!!!

Tema! Mobbing i stallet.. 
Randi och den gula katten Tage brukar turas om att leka och jaga varandra. Rättvist och bra.. 
Här blir han inte lika kaxig.. Rand alltså :)


Man behöver ju inte berätta allt för sin bättre hälft. Jag borde veta bättre! Ändå så slank det ur mig igår, när jag kom tänka på det.. Att Pernilla och jag tog en omväg på 2 mil på väg till hundträningen bara för att vi babblar så..
Det blev helt tyst.. Jag förväntade mig väl inte att han skulle bli glad eller så.. Möjligtvis borde han vara så luttrad vid detta laget och se det komiska i det..
När jag började fundera på om han hört att jag pratade med honom överhuvud taget kom det...
-Ja.. det är ju tur att du inte kör lastbil!
Ja det har han ju rätt i:)  Faaan vilken tur jag har!!!

Inga kommentarer: