torsdag 27 mars 2008

Nöjd, är jag..

..för jag är ledig idag och har minsann hunnit med en hel del. Hanna har hunnit rida en liten sväng i skogen, sen åkte jag ner med Hanna som skulle leka med Millan, då passade jag på att träna hundarna en sväng. Tycker att det går lite trögt med lydnaden just nu. Ingen schvung, liksom...jag måste bli roligare antagligen...Sen har jag målat den nya bänken. Japp!! En bänk skulle vi ha i köket jämte spisen, det hade jag bestämt för länge sedan. Nu när det blev snö ute och inget gick att göra ute, började jag på en bänk. När jag börjar på någonting går PG fram och tillbaka och undrar om jag verkligen har tänkt över detta hur den kommer att se ut. -Jodå! Man måste svara klasklart, utan tvekan...
Man får blanda in honom lite försiktigt som att man vill ha lite råd, liksom..
Efter en stund har vi bytt plats..Han snickrar och jag dirigerar. Passade på att torka ur lite skåp samtidigt så att jag kunde berömma hur snyggt och bra det blir. Och det blev det verkligen, jag är helnöjd...Kunde inte gjort det bättre själv..!!

Inga kommentarer: