onsdag 26 mars 2008

Äntligen..

Ett tag sen jag bloggade känner jag. En del saker har hänt sen sist om man säger så. Ett år äldre och kort frisyr bland annat. Har tänkt länge på att jag skulle klippa mig kort men det har inte blivit av liksom, helt plötsligt blev jag så trött på den där toffsen att jag gick direkt och ringde. Förväntansfull satt jag i frisörstolen och hade fått med mig en bild på en frisyr jag ville ha. Det skulle gå att ordna..Jaha, bra. Efter en stunds klippande kom hon till nacken..Oh, shit..wow..de´blev kort. Försent att backa ur. Mötte mina klotrunda i spegeln och försökte trösta mig , det kan inte bli värre än innan iallafall. Summan av det hela är att jag är jättenöjd nu när jag vant mig.
Lite fest hade vi i helgen, alltid trevligt med lite folk hemma. Först lite bastu och sen påskmat. Frampå småtimmarna gled det in mer folk, kul att träffas. En del somnade tidigare än andra kan jag säga..



Nu ska jag plumsa ut i snön och träna hundarna inför tävlingen, det är finslipning nu, säger Norman. Ha ha.. Det känns långt ifrån finslipning. Resten av gänget tränar ringträning inför Halmstadutställningen, så jag knotar väl på själv..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå vännen..!
Vill tacka så mycket för den trevliga festen på påskafton, de är alltid lika roligt att få komma till er.. Och tack PG för dansen synd att skivan hackade haha=) Eva

Cia sa...

Ja.. nästa gång får han väl ta en annan skiva...som inte hackar...