onsdag 27 maj 2009

Ett helt fantastiskt läger!!











Det som snurrar mest i huvet nu är kennellägret, det verkar inte finnas något annat just nu. Vilken inspirationskälla han är Brian, men inte att förglömma .. jag hade inte kommit dithän jag är idag om jag inte hade haft Peter och Lottie.
Nu gäller det att jobba vidare på allt och det känns så kul. Spåret häromdan gick KANON med PERFEKTA vinklar. VA!!
Har fått fram lite bilder..men det var knapert med hundkort. Jag tror att jag helt glömde bort att fota i vissa sammanhang! Någon snäll människa tänker skicka kort till mej men det har blivit en jättepropp i min mailbox. Det har tuggat hela natten och det händer inget. Återstående hämtningstid...23 timmar! Hoppsan! Inte klarar jag av att stoppa det heller HJÄLP!
Lite kort kan jag lägga ut sålänge.

Inga kommentarer: