torsdag 21 maj 2009

Jädrans förskylning!!!

Vilken jädrans lycka att jag köpte mina hundar av Peter och Lottie!!

Om man nu ska se det från den ljusa sidan...så går det ju faktiskt över..kanske till och med att jag känner mig mig piggare imorgon ..eller i övermorgon! En förskylning kommer alltid olämpligt och så även denna gång, jag tänker då på Brian-lägret.
Tips till ALLA som spårar på lördagen.... Ta med gummistövlar att lägga spåret med, det har han påpekat varje gång att man ska ha..och massor av GOD näring att lägga i spåret. Inte det gamla vanliga tråkiga eller (Gud förbjude) leversnittar.
Jag och Lottie har städat av i klubbstugan, ser sjyst ut nu med lite blommor på bordet och någorlunda fräscht på golvet.
Våran gamla husvagn har vi dragit fram och dammat av inuti så folk kan bo i den nu i helgen, det ska bli kul med lite främmat.
Mitt stora dilemma med kennellägret har varit att vi ska paddla kanot på lördag eftermiddag. Jag som hissnar och hyperventilerar när jag är på djupt vatten och i en liten båt eller kanot. Det har antagligen löst sej så att det blir roddbår för min del. Jag och Jeanette ror så det visslar om det. Jag har ikväll från säker källa hört, vilka forsar vi ska igenom med sten och massor av vatten så jag är nöjd med min roddbåt..ha ha!!!
Fisketävlingen blir kul, jag ska preparera och dressera min mask kvällen innan..mmm!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir kanonbra med roddbåt.Ni kommer såklart att vara långt efter oss andra som kommer att skena iväg.Hjälpte inte alla vitaminerna ,tyckte det var efter du inhandlat dessa dyra medikament som du blev sjuk.Hualigen!
Lite snapsar kan nog göra susen.Vem Vet ngn kanske har ramazottia.Vi syns snart.Lottie

Jeanette sa...

Ha sjukt kul nu vännen! Är så avundsjuk!

Glöm inte att rappotera med massa bilder på bloggen:-)

Kram