torsdag 2 juli 2009

Grattis Idol, eller Indy som vi kallar honom!

Indy 3år
Tävlingstårta!Figuranten Ulli passar på att krama om Eva
Tävlinggänget på OG Guthersloh våren 2009, en stor framgång jag njuter av ännu.
Vi passade på att träna en hel del innan tävling..


Spårning i Tyskland på Black acker, harregud säger jag bara!
Faktiskt blev han 3 år igår Indy..och det missade vi! Tusan! En särdeles bra och go´hund på alla sätt och vis, tur att vi fick köpa honom, det tänker jag på ibland. Jag är rackarns glad i den hunden.
Lite spår ikväll, skydd och ringträning. Gött i värmen, tar med mig badkläder så vi kan slänga oss i Vättern sen efteråt.
Imorse var jag lite duktig och tvättade fönster på skuggsidan, det tog fan halva dan. Sen for jag och Hanna till Baskarp och solade och badade, nu är jag tomat! 32 grader var det där nere, inte i vattnet då...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är en kanonhund och du förvaltar honom väl.kram lottie

Winter och Umza sa...

Japp riktigt fin är han!