torsdag 2 juli 2009

Vad är det dom vill säga??

Fräsa och Russin, dom ill-battingarna!

Jag tror att mina katter varslar! Vad är det för struntprat! Jo, det tror jag ändå! Få se om jag kommer på´t.
Dom tar sej in hela tiden och är där jag är och hoppar upp som gubben i lådan på mest konstiga ställen som dom inte alls bör vara på.
Härom morgonen kom Petter nertraskandes med en på armen, den hade tydligen tagit sej in och hoppat upp i Petters säng och lagt sej tillrätta på kudden. Hur de kom in vet ingen. Men inne var den.
Idag..rasslar det under skåpen..hmm. råtter?
Nej, Fräsa tittar fram under spisen där det saknas en sockel, senare följde Russin med in i tvättkorgen som hon gömt sej i. Plus alla andra konstigheter dom har för sig jämt. Jaha, det lär vi få se vad det är, om det nu är något alls.

Ramlat ner fråm en stege har jag gjort med idag, det var ju inte farligt högt, men tillräckligt för att jag skulle knäcka till knät, sablar!
Spår ikväll med en avslutande ringträning och när vi kom hem hoppar Hanna i poolen och jag sätter mej och tar en kall bärsa, gött!
Imorgon...En ny dag, japp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter gott med en bärsa efter all träning.Pass på med kattuslingarna.lottie