fredag 10 juli 2009

Jävla idioter!!

TRE inbrott på en och samma dag, det är väl för fan inte klokt. Kan man bli annat än förbannad!
Inbrott i två grävmaskiner sen i våran bil när vi var på Liseberg. Jag har tänkt många tankar vad jag skulle gjort om jag kom på dom. Det konstiga var att när vi var på Liseberg fick jag två samtal från ett Göteborgsnummer som ringt fel. Genast blev jag på min vakt att det var något med bilen, konstigt. (Det visade sig att det verkligen var en felringning, det kollade PG upp och det var en ynklig en, stackare. ) Ibland vet man inte om det är tur om man skulle komma i en sån situation eller om det skulle vara otur. Nåja, när vi åkte hem med plastad sidoruta tog vi vägen förbi den ena grävmaskinen igen för att kolla läget mitt i urskogen. Den stod då hel iallafall. Tänk om vi kommit dit och det vara andra där...då jävlar..vi var rätt laddade kan jag säga!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är för jävligt.lottie

Nettan sa...

Jag håller med Lottie, det är för jävligt, ska man inte få ha sina maskiner , bilar och saker ifred!!!!//Jeanette