tisdag 28 juli 2009

Min dator är tillbaka..och mitt liv!!!

Lämnade in datorn igår och var bekymrad om den var allvarligt dålig!! Internet funkade inte.. Osis!!
Det har inte funkat sen det åskade, så efter modem och routerbytet i helgen beslöts det att den fick läggas in för viss service. Nu kom PG bärandes på den efter jobbet..Vad det var för fel??
DET säger jag INTE!!!! Men han tycker inte att jag är smartast i Habo kan jag säga!

SSM bilder kommer..håller på att kolla in vilka som är mina RIKTIGT goda vänner..he he!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HahA..fy farao för bilder från fester ihop med er beathalandere..blir aldrig väl!

Vi ses ! Kram kicki

Jo..vi tänkte komma neråt och träna på torsdag fm...

Anonym sa...

Tack för din gästvänlighet igår ,vilken god mat du hade ordnat.Det uppskatade vi och Ullie,Petra och herman också och vad bra träningen gick med Indy.Lottie

Cia sa...

Tack själva. Träningen gick ju hyfsat, bra att få köra lite på Ullie inför nästa resa. Tackar Peter också som alltid sliter med hundarna.