onsdag 22 juli 2009

Nu börjar SSM festen!!

Jag målade och piffade till vagnen också! Nu är den inte mer vit och blekröd!

Har flyttat dit vagnen till att börja med. Tittat på bruks SM och hejat på Matilda och Bessie som fick fina 86 poäng i lydnaden!! Grattis! Det var bra gjort.

Satte upp yttertältet på husvagnen innan jag åkte hem med hjälp av Maria, Anders och Stig. Det var tur att jag fick det..jisses vad det är pinnar och bröte överallt.
Sen skulle jag banka ner pinnar i backen också, hur lätt är det när man står parkerad på en grusad plan!! Antagligen stod husvagnen på en gigantsisk sten med ett tunt lager grus uppepå, för det tog tvärstoppp hela tiden. Jävlar....
Hanna hjälpe till att snygga upp ytterborden med tvättning och ljus, det var gulligt gjort. Cyklat runt med de andra barnen hela kvällen har hon gjort också så svetten lackade. Det blev en dusch för henne innan det var dax att lägga sej. Barnen brukar ha himla kul denna vecka..Förra SSM satt jag i receptionen hela tiden och emellanåt såg jag dom svischa förbi fönstret. Det fanns inga skitigare ungar på hela området, men kul hade dom!

Inga kommentarer: