onsdag 26 maj 2010

Apportering och kvällpromenad..

..blev det igår. Lottie hjälpte mej med apporteringen på Pho, att det ska vara så jäkla svårt och vilken tur att Lottie kunde hjälpa mej. Nu gasar vi på med nytt tänk i det.. Efter det tog vi en promenad i skogen med 7 valpar, så roligt att se dom härja runt .. Livsfarligt att stanna för då blir man överfallen direkt. Dom är som mygg, så länge man rör sej funkar det hyfsat..Otur att jag snubblade i riset och föll pladask..7 valpar anfaller direkt! Millan råkade ut för samma dilemma..Dom är sjövilda kan jag säga...ha ha!!
I eftermiddag är det urnsättning för PG:s pappa. ett sista förväl vid graven, det blir sorgligt!!
Efteråt blir det lite att äta för alla här hemma..(Städning!)
På jobbet är det mer än fullt..Sommarprao och feriejobben ska vara klara idag..det är dom förvisso men nu ska jag skriva ut allt och skicka hem det..det kommer att ta tid. Cirklar mellan skolan och lönekontoret, himla kul, men jag måste bli klar också. Får väl åka dit i kväll annars.. Alla börjar bli lite stressade runt det nya lönesystemet som ska komma i bruk nu i höst, det var mastigt kan jag säga, tydligen har en del utsett mej till att lösa deras problem..Hmm! Jag har också bara 24 timmar om dygnet..
Ha en go dag alla!! (Jag saknar Brianlägret!!!)