fredag 14 maj 2010

Småmonster..

Monsterhellas valp är inte bekymrad över saker och ting..här hemma sker "miljöträning" hela tiden. Dom är ena riktiga busfrön och har trixs för sej hela tiden.. Man får passa dom för dom är så självständiga.. PG lastade grävskopor och det smäller och skakar i marken ordentligt..Xtreme fick jag springa och hämta för hon hoppade fram och undersökte saken på egen hand..Phu! Tur att PG hann att se att hon hoppade fram.. En stund senare galopperar dom runt med någonting munnen..Jaha..mina blomsterlökar..Sen biter Yagger katten i svansen, det var inte bra.. Vilka små frön det är..
Pho har fullt upp med att spåra..lägga sej på apporter ska läras in. Tycker att han växt till sej i kroppen och fått annan päls. Lika go är han som vanligt men har fått lite mer "attityd".
Igår fick Pho och Indy riktiga genomkörare..per cykel! Det känns i mina ben idag kan jag säga! Upp till Hökensås och trampa. När jag skulle vända tillbaka hittade jag en perfekt backe att springa upp och ner i (för hundarna då alltså)..
T.o.m Pho var trött..
Eftermiddagen ägnades åt trädgårdsarbete, riktigt skönt!! Nu ska jag dra till stan för att inhandla lite nya underkläder..det behövs!!

Inga kommentarer: