onsdag 5 maj 2010

Rondering..

..är kul när det funkar...det gör det inte alltid. Peter framkallar störning när jag ronderar med Indy..Iblaaaand lyssnar inte hunden till 100%, dåå åker Peters haka ut ett par hack och då ligger man risigt till..
Så nu jäklar..funkar det inte så gör något åt det..Släpat hem värnen som vi skulle kasta på klubben..släpat ut dom på gärdet här hemma (nu liknar det något sorts militärfält) och igår ikväll har jag jädrar i mej ronderat med ALLA hundarna.. Invigning alltså! Sjysst!
3 värn till behövs det och häck, A-hinder och en ring till ringträning. Mmmmm..
Idag tror jag att jag ska rondera lite igen..

4 kommentarer:

Eva sa...

Haha har du fått ronderings fnatt??? Får man komma och prov rondera?

Cia sa...

Självklart!!

Anonym sa...

Snurra inte till et allt för mycket bara .Helg igen och då blir det väl träning kan jag tro.kram lottie

Jeanette sa...

Vill oxå ha egna skul på baksidan av vårt hus... :(

Vi ses snart! :)