lördag 8 maj 2010

Avslut och start..

Imorgon startar valpkursen som vi ska ha i Furusjö. En liten rolig grupp, det ska bli kul. Kommer nog att bli intensiva gånger när det är mycket man vill delge och säkert finns mycket kunskap alla redan hos deltagarna..
Veckan som gått har varit fullproppad med allt möjligt. I måndags var det avslutning på FunkyKids, en dans och rörelse och motionsform för barn. Hanna och Millan var med i den största gruppen och HEj vad dom dansade. Superbra gjort! Sen åkte vi med Edmans till MC Donalds och smaskade i oss en massa onyttigheter.. Sen lämnade jag in datorskärmen som inte ville vara med mer..skit! Sen pajjade musen till datorn så undrar jag verklgen hur det är fatt!!
Igår var jag på blomsterlandet och shoppade lite växter..Jag tror att jag skulle vilja bo i ett växthus!! Vilken doft och vilket ljus!! Mysiga grejer!!
Om en stund så ska jag träna dogsen .. Ska bli kul!! Ikväll är det cruising i Tidahölm, det är väl inte att tänka på att ta Buicken dit!! Jag kommer väl inte längre än till Brandstorp..om jag har tur!
Sen var det visst fest på Västgöte också...men hur sjutton ska man komma hem då?! Det blir väl i vanlig ordning att vara hemma, men det är inget fel på det..skönt!
Nu regnar det inte lika intensivt längre så jag avslutar här och ger mej ut i blötan!

Inga kommentarer: