torsdag 17 juni 2010

Dessa monstervalpar..

Borde inte blivit förvånad alls egentligen..Saken var att jag fick ett telefonsamtal i morse att jag var tvungen att snabbt åka ín till akuten för Petter hade klämt sej på sitt jobb.. Jävlar!! Upp och iväg bara..snabba snabba pix!! På med dojjorna och upp med dörren, Indy och Bella flög ut som kanonkulor såklart. Dom blev taggade av min stress.. VEM kommer och möter oss om inte Xtreme? Hon brakar ut från hundhuset och talar om att nu kommer jag och kollar vem NI är??
Tur att Bella sprungit för att sätta sej i skogen och Indy blev så snopen så han bara stog kvar, vilken stabil hund han är alltså. Omfördelning och snabbt iväg igen.. Xtremes mamma Hella går ju som bekant inte att låsa in. Hon klättrar ur gluggar och uppför höga staket och plank. Hmm! Petter fick en ordentlig genomgång på sjukhuset och inget var brutet eller så. Ett ful så fick han men det tejpades ihop. Tur att det gick som det gjorde..Phu!! Ingen crosskörning idag eller ingen tävling i helgen heller..Kanske är det tur det också!! NU ska jag starta upp min städdag..med att öppna fönstren..Kanske blir det tvärdrag om jag har tur..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tokvalpar verkligen.Hoppas att hennes öron håller sig uppe ordentligt nu.Hon är väldigt fin när hon travar på.Tur att det gick som det gick med stackars Petter.Vi brakar iväg i natta.Blir fin avkoppling två dagar men sedan så får vi se hur det går.Ha en skön helg.
Lottie

Cia sa...

Ha en skön helg nu och kör försiktigt!! Nu har PG gjort en kravalldörr åt valparna, jag höll inte ens på att komma in..he he!!
Vi ses efter helgen och lycka till nu