torsdag 24 juni 2010

Glad midsommar alla..


Nu har jag fått ett erbjudande som jag ska gå och grunna på hela dagen.. HUR ska jag göra?! Har bett om att få svara angående det ikväll.. Det blir inte lätt kan jag säga..

Nu vankas det midsommar och kanske blir det sol i år, vi får väl se.. Ska åka och spåra och handla mat efter det och hämta våran katt Fräsa som förvillat sej ner till Sara tydligen..Dessa katter alltså!
Sen vill jag åka och bada.. Göra midsommarstång också!!
PG ska hämta virke till altanen till vedeldade bastun, där ska poolen stå hade jag tänkt (bestämt..he he)
Igår fick vi igång Olle också..det är inte någon gammal gubbe utan gräsklipparen som snattrar fram och tillbaka alldeles själv, så praktiskt.. Trodde Indy skulle hoppa fram och skälla till men inte förräns i morse gjorde han det.. Svansen rätt upp som på en räka och sen skälldes det minsann..
I går natt sov jag i husvagnen med Hanna och Millan, dom hade grejat hela dagen men när kvällen kom så blev dom lite tveksamma. Jag fick stora äran att sova tillsammans med dom och blev något justerad i ryggen efter att ha sovit 3 st. på samma ställe. Ha det gott alla och jag önskar en riktigt glad och go midsommar!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Får hoppas att det blir lite sol för en gångs skull.Ha en riktigt skön midsommar.Vi höres av.lottie