fredag 18 juni 2010

Pyjamasparty..

Inte för mej då utan för Hanna. Såna goa tjejer alltså. Några kom lite innan för att hjälpa till att ställa iordning för festen. Nu hänger det lakan som mörkar för fönstren och små ljusbelysning härs och tvärs. Tända värmeljus (dit dom i och för sej inte når, tur i vårt gamla hus) bäddat med filtar och kuddar på golvet. Godis chips ostbågar dricka choklad you name it... Tacos till mat och efter det bad i poolen.. Jag blev så himla sugen att springa ner och kasta mej i jag med men jag vet att temperaturen håller under 10 grader!! Jag som ääälskar vatten!! Förra sommaren kunde jag smyga ner och bada aaaaldeles själv utan en massa plask och "Mamma..titta på mej NUUUUU!!"
Hade det inte varit så besvärligt med badtunna hade jag nog skaffat mej en..men rengöring hit och dit och allt .. Byta vatten..våran brunn kanske inte pallar det. En vännina till mej skulle renovera sitt badrum, så då lyfte dom ut badkaret och satte det i syrénbersån. Där fick familjen bada resten av sommaren. Mmmmm romantiskt!! Fantastiskt avkopplande med alla knott och mygg!!

Inga kommentarer: