måndag 21 juni 2010

En rolig helg..








Skönt med en helg som inte är så stressig.. Det brukar vara massor man vill hinna med jämt men nu denna helgen har jag taggat ner ordentligt.. Håller på att lära mej säga nej, jag kan inte vara med på allt hur roligt det än är, men det är svårt.
Det är avkopplande och skönt att gå med hundarna i skogen i allafall. Sprang ner i skulle ta ut valparna och VAD är det Ymer sitter och mumsar på?? Han ser ut som Tjalle tvärvigg med skägg som sticker rakt ut..Hmm en skata var det. Det var inte bra, jag som är så vidskeplig av mej. Hur dom fått tag i den är ett frågetecken..Kan bara gissa och då är Xtreme inblandad kan jag säga..
Nästan varje dag ser jag älg här hemma när vi är ute i skogen, vilka giganter alltså. Skönt att ha dom på avstånd känner jag.
På lördagkvällen var vi på 30-års fest, Challe och Carro hade fyllt. Roligt att mingla runt och prata med folk och vips var kl 01,30.. Va!! Inte klokt, men jättekul!! Inte ofta jag är ute så det var välbehövligt..
Söndagkvällen avslutades vid Bastasjön med Henke, Eva och Freddie och Lina. Ungarna badade och vi grillade. Naturligtvis hade jag glömt vår korv hemma, tur att Eva och Henke hade extra med sej..Ja säger då det. Nu laddar jag för att ta tag i lusthuset, storstädning inför midsommar..
Ha det gött alla..

2 kommentarer:

Eva sa...

Vilka mysiga kort..

Anonym sa...

Ha en skön o lugn Midsommar,med nära o kära,o så klart sill o nubbe.

Kram Elisabeth