söndag 18 juli 2010

Härliga tider..

Fasen va gött det är nu egentligen!! Jag får inte missa det nu... och komma på det i vinter, då är det ju liksom försent!! Jag vill verkligen njuta av sommaren och inte missa något och hinna med ALLT som jag gått och sett fram emot.. Det går ju inte det vet ja men man kan ju alltid önska sej det. I månad längre sommar skulle jag behöva.. Vill bada mer..sola mer..åka till alla mysiga ställen jag läst om..Åka till alla gamla ställen och uppleva minnen igen.. bygga..pyssla..starta alla mina projekt..(avsluta dom också då kanske) Mmmm det kommer ta tid det..
Nu nalkas snart SSM 2010 i Skillingaryd. Det ska bli super-roligt!! Bra hundar och roligt folk..lite grill och bira.. det blir finnt det. Jag och Eva och kidsen i en husvagn!! Ha ha!! Tänk när jag ska backa in husvagnen då.. Får väl vara först på plats då eller..
Idag har vi haft ringträning och modprovsträning igen, den sista inför SSM. Alla är entusiastiska och jobbar på. Fick bannor för att Monsterloppan var lite tung.. Mmm..
Nu ska jag gå ut och röjja sly så det ser snyggt ut... Sen dra på ett lager färg på stalldörren.. Alltid är det något pill.. En gång när jag målade lekstugan blev jag så trött på det så jag gick och hämtade en flaska vin.. Kanske kan jag sätta mej jämte rishögen sen och göra om det..fast det blir nog inte en hel flaska, det blir nog lite för mycket då..

3 kommentarer:

Eva sa...

Haha ja du får sköta all backning inklusive din kärra, ja är ju ingen fena på tålamods prövande övningar.! Ja nu får vi se till att njuta av varenda dag för sommaren är ju för kort.! Nu drar vi hem skiten me Loppan på SSM 1,2,3 blir de i den gruppen. Va kul vi ska ha de Kram

Cia sa...

Ha ha!! Du är lite kaxig du!! Nu ska jag och Mariella åka ner till planen och träna. Få se om Lottie hänger på också..

Anonym sa...

Ni är roligt ni!Kör så det ryker!!!!