fredag 9 juli 2010

Normalt liv?!

Indy eller Beathalandet Idol
Nu börjar livet att återgå till som det var innan.. Allt räknas innan och efter ..tävling! Då blir det målinriktat och finns inte tid till något annat än hundträning. Allt anpassas efter det..ha ha!! Peter figgade en gång i pausen till fotbolls VM, en kvart..det räcker!! -Ett kort pass..Finemangs!Här får familjen får antingen sköta sig själv (dom hittar till kylskåpet!) eller anpassa sej dom med..
Jag fokuserar väldigt när jag ger mej den på något. Förra veckan vaknade jag av att jag tränade mej själv i att kasta apporten när jag sov.. Tur att jag låg kvar i sängen i allafall, men armen svängde fram och tillbaka, jag är skitdålig på att kasta, så det var väl nödvändigt!!!

Så igår började alltså mitt "normala" liv igen.. Då släpade jag ner brädorna från logen som ska spikas upp i taket i köket..fast jag ska måla dom först.. Började alltså måla. Avkopplande..en stund!
Sen fixade jag lunch..samtidigt som jag slingade håret..ringde samtal... Planerade semester..rättade till en hemsida..Typiskt mej..Rör ihop det!
På kvällen körde vi modprov och överfall med hundarna. Peter kommer köra Pho på SSM, jag tycker det är en press att göra det och han gör det så bra!! Nu ska jag ner till Lottie och fixa med hundpapper.. Sen har jag planerat familjens göranden i helgen.. PG får spika ihop altanen till poolen, Petter får skrapa planen med maskinen så vi kan grusa den, planen alltså.. Hanna kan dammsuga huset och jag..jag ska dricka paraplydrinkar!! Jag borde bli en sån där planerare..eller logistikchef kanske det heter..

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med människor som fokuserar och inte bara pratar om vad man skall göra eller vill göra.Du visar på ersultat och det är så himla gott.Bra kämpat!Lottie