lördag 31 juli 2010

Tiden ..vart tar den vägen då?

Hanna och Bellabus..
Hej och hå vad tiden går och jag som fortfarande har massor ogjort nu i sommar!! Samma visa varje år..får nästan lite panik-känsla. Hur ska jag hinna med det jag vill.. Därför är det skönt när hösten väl kommer..då infinner sej lugnet också. Tre saker jag verkligen vill innan jag börjar jobba igen..1. Åka upp till pappa 2. Hälsa på Elisabeth med Ojsan 3. Hälsa på Daniel och Mariella...
Nu varvar jag storstädning av huset (innan jobbet börjar) med hundträning.. Idag blir det en skön långpromenad i skogen med hundarna också. PG for iväg till Falköping på bilträff.. Inget jag var sugen på precis i blåsten. Imorgon tränar vi kl,11.00 i Furusjö.. Då blir det liten info. också från Schäferungdoms-mötet...

Inga kommentarer: